Ofte stillede spørgsmål
-
Returnering og tilbagebetaling
-
Ordre & Levering
-
fortoldning & annullering
-
betalinger og gebyrer
-
kampagner og tilbud
-
privatliv og generel information
-
legitimitet og pålidelighed
No Faq Found
Returpolitik
Vi har desværre ikke en byttepolitik. Kunden kan returnere forkerte, beskadigede, defekte eller manglende dele / ufuldstændige produkter. Hvis produktet er beskadiget, skal kunden informere det tildelte transportfirma og Ubuy inden for 3 dage efter leveringen, og i tilfælde af andre forhold er returvinduet åbent i 7 dage efter leveringen. Vores politik tager ikke højde for kundeproblemer efter 7 dage efter levering. Vi beklager ulejligheden.
Kunden skal kontakte vores supportteam for at rapportere et problem vedrørende det beskadigede, defekte eller forkerte produkt. Kunden vil få et link på den registrerede e-mailadresse, når kundesupportteamet er blevet kontaktet.
Kun forkerte, beskadigede, defekte produkter eller produkter med manglende dele kan returneres.
- Kunden skal kontakte os inden for 7 dage efter leveringen.
- Produktet skal være i ubrugt stand og skal kunne sælges igen.
- Produktet skal være i originalemballage, som indeholder mærkets/producentens emballage, MRP-mærket intakt, brugermanual og garantibevis.
- Produktet returneres af kunden i sin helhed med alt tilbehør eller gratis gaver, der er med i pakken.
- Specifikke kategorier som undertøj, lingerie, badetøj, skønhedsprodukter, parfume/deodorant og gratis tøj, dagligvarer og gourmetvarer, smykker, dyreartikler, bøger, musik, film, batterier osv. er ikke berettiget til returnering og tilbagebetaling.
- Produkter med manglende etiketter eller tilbehør.
- Digitale produkter.
- Produkter, der er blevet manipuleret eller mangler serienumre.
- Et produkt, der er blevet brugt eller installeret af kunden.
- Ethvert produkt, der ikke er i sin originale form eller emballage.
- Renoverede produkter eller brugte produkter er ikke berettiget til returnering.
- Produkter, der ikke er beskadiget, defekte eller forskellige fra det, der oprindeligt blev bestilt.
Kunden kan returnere forkerte, beskadigede, defekte eller manglende dele / ufuldstændige produkter. Hvis produktet mangler, skal kunden informere det tildelte transportfirma og Ubuy inden for 3 dage efter leveringen, og i tilfælde af andre forhold er returvinduet åbent i 7 dage efter leveringen. Vores politik tager ikke højde for kundeproblemer efter 7 dage efter levering. Vi beklager ulejligheden.
Kunden kan returnere forkerte, beskadigede, defekte eller manglende dele / ufuldstændige produkter. Hvis produkterne er beskadiget, skal kunden informere det tildelte transportfirma og Ubuy inden for 3 dage efter leveringen, og i tilfælde af andre forhold er returvinduet åbent i 7 dage efter leveringen. Vores politik tager ikke højde for kundeproblemer efter 7 dage efter levering. Vi beklager ulejligheden.
Kunden skal opfylde følgende betingelser for at returnere et produkt:
- Kunden skal kontakte os inden for 7 dage efter leveringen.
- Produktet skal være i ubrugt stand og skal kunne sælges igen.
- Produktet skal være i sin originale emballage inklusive mærkets/producentens æske, brugermanual, garantibevis og MRP-mærke intakt.
- Produktet returneres af kunden i sin helhed med alt tilbehør eller gratis gaver, der er med i pakken.
Kunden skal kontakte vores supportteam for at rapportere et problem vedrørende det beskadigede, defekte eller forkerte produkt.
Kunden skal uploade alle de nødvendige billeder og videoer med en kort detaljeret beskrivelse af problemet, som vil hjælpe teamet med at undersøge sagen.
For at vide mere, besøg venligst vores returpolitik eller kontakt vores supportteam.
TILBAGEBETALINGS POLITIK
Ved returnering vil tilbagebetalingsprocessen først begynde, når produktet er modtaget, inspiceret og undersøgt på vores lagerfaciliteter. Når produktet anses for at være berettiget til en refusion, vil refusionsbeløbet blive krediteret til din bankkonto/ Ubuy-konto /oprindelige betalingsmetode.
Når vi har iværksat en tilbagebetaling, vil det tage ca. 7-10 hverdage, før beløbet er afspejlet i den oprindelige betalingsmetode. Tiden for tilbagebetaling til din bankkonto vil dog variere forskelligt alt efter din banks afviklingspolitik. Når det gælder Ucredit, vil beløbet blive vist på din Ubuy-konto inden for 24-48 arbejdstimer. Kontakt venligst vores supportteam for mere information.
- Overvåg din bankkonto, da afviklingen af interbanktransaktioner kan tage længere tid end forventet.
- Kontakt din bank og hav transaktions-id'et klar til deling.
- Hvis du endnu ikke har modtaget en refusion, bedes du kontakte vores kundesupportteam.
Når produktet returneres til vores lager, vil vi igangsætte en refusion. Det vil tage cirka 7-10 hverdage, før beløbet afspejles i den oprindelige betalingsmetode. Det samme varierer dog alt efter bankens afviklingsstandarder. I tilfælde af Ucredit vil beløbet afspejle sig på din Ubuy-konto inden for 24-48 arbejdstimer. Kontakt venligst vores supportteam for mere information.
Kunden kan returnere forkerte, beskadigede, defekte eller manglende dele / ufuldstændige produkter.
Hvis ordren ikke leveres eller går tabt under transporten, udstedes en refusion.
Se venligst forsendelsespolitikken og vores kundeservice for yderligere detaljer.
Bestil
Du kan spore din ordre ved hjælp af et " Spor ordre-link ", som du modtager i din ordrebekræftelse pr. mail/SMS.
Du kan klikke på 'Spor ordre' mulighed nederst på siden for at spore ordrer på vores hjemmeside.
App-brugere kan se indstillingen "Spor ordre", der er tilgængelig på menuikonet. Du er velkommen til at kontakte vores supportteam for yderligere hjælp.
Vi kan desværre ikke ændre produktet, når først ordren er afgivet.
Ja, en faktura kan udleveres efter anmodning. Kontakt venligst kundeserviceteamet for at få hjælp.
- Besøg vores verdensdækkende søgemaskine for at finde det produkt, du leder efter.
- Klik på det ønskede produkt for at se flere detaljer om produktet.
- Vælg din ønskede vare og vælg din foretrukne størrelse og mængde. Når det er valgt, fortsæt ved at klikke på "Tilføj til kurv".
- For at se din indkøbskurv skal du vælge knappen "Se kurv". Herefter kan du vælge "Fortsæt med at handle", hvis du ønsker at tilføje flere varer, eller "Fortsæt til sikker betaling", hvis du ønsker at gå til kassen.
- Anvend rabatkupon, hvis tilgængelig
- Hvis du ønsker at fortsætte som gæst, skal du indtaste din e-mailadresse og forsendelsesoplysninger for at fortsætte.
- Hvis du allerede er kunde, skal du indtaste dine loginoplysninger for at fortsætte.
- Hvis du er en ny kunde og ønsker at registrere dig, skal du oprette dig med dine kontaktoplysninger.
- Vælg din forsendelsesmetode for at fortsætte.
- Klik på din foretrukne betalingsmetode, og klik på "Fortsæt til betaling".
- Din ordre vil blive afgivet, når vi har modtaget din betaling.
Hvis ordren ikke bliver leveret, bedes du kontakte vores kundeservice eller det tildelte transportfirma for at få hjælp.
Levering
Ordrerne leveres normalt inden for den tidsramme, der er angivet i den forsendelsesmetode, som kunden har valgt ved kassen.
Når kunden skal betale told, vil leveringen blive bekræftet, når afgifterne er betalt.
Ja, du vil modtage et opkald/SMS fra kurerfirmaet inden levering. Du kan planlægge leveringen i overensstemmelse hermed.
- Hvis muligheden er tilgængelig i dit land. Du kan vælge at betale told, gebyrer og afgifter på forhånd eller på leveringstidspunktet. Denne mulighed er tilgængelig og beregnes ved kassen.
- Afhængig af landet. Told, afgifter og skatter kan blive opkrævet på forhånd og beregnet ved kassen. Kunden skal ikke betale noget på leveringstidspunktet, og hvis fragtfirmaet opkræver et beløb, bedes du kontakte vores kundeservice for at få hjælp.
- I nogle lande opkræves told, afgifter og skatter ikke på forhånd. Kunden skal betale disse gebyrer til det tildelte transportfirma.
Varerne i din ordre kan blive sendt til dig i flere forsendelser, så de kommer frem til dig så hurtigt som muligt!
Men bare rolig! Eventuel forsendelse tilføjes kun én gang til din ordre. Du skal ikke betale disse igen, hvis du modtager din ordre over flere forsendelser.
toldbehandling
- Hvis tolden er betalt på forhånd: Kunden skal ikke betale noget på leveringstidspunktet, og hvis fragtfirmaet opkræver et beløb, bedes du kontakte vores kundeservice for at få hjælp.
- I tilfælde af at told, gebyrer og afgifter ikke opkræves på forhånd. Kunden skal betale disse gebyrer på leveringstidspunktet.
Transportfirmaet tager sig normalt af toldklareringen. Toldmyndighederne kan dog kræve en hasteerklæring eller yderligere dokumenter fra kunden. Du skal hurtigst muligt give alle de nødvendige dokumenter og papirer til fragtfirmaet, så de kan fremlægge dem for toldmyndighederne.
Når tolden ikke betales på forhånd med ordren, er kunden ansvarlig for at betale told, sørge for nødvendig dokumentation og få forsendelsen toldklareret.
Med hensyn til hvert sådant køb foretaget af kunden via Ubuy-webstedet, skal modtageren i destinationslandet i alle tilfælde være "registreringsimportøren" og skal overholde alle love og bestemmelser i nævnte destinationsland for produktet/produkterne. købt via Ubuy-webstedet.
Kurerfirmaet tager sig normalt af fortoldningsproceduren. I tilfælde af, at forsendelsen tilbageholdes ved fortoldningsprocesserne på grund af manglende eller mangel på korrekt papirarbejde/dokumenter/erklæring/statslicens eller certifikater, der kræves fra "Importeren af Record":
- Hvis "registreringsimportøren" undlader at levere de nødvendige dokumenter og papirer til toldmyndighederne, og som følge heraf konfiskeres produktet/produkterne af toldvæsenet, vil Ubuy ikke udstede en refusion. Derfor anbefaler vi kraftigt, at du foretager forhåndsforberedelser og indsender de relevante dokumenter, når toldmyndighederne anmoder om det.
- Hvis forsendelsen returneres til vores lager i tilfælde af manglende / manglende papirarbejde mv. fra kundens side, refunderer Ubuy kun købsprisen for produktet /produkterne til kunden. Forsendelses- og returomkostninger vil ikke være inkluderet i refusionen.
- Kategorie produktu a cena
- Shipping costs and package weight
- Customs clearance channel
- Storage charges may apply if there is any delay in submitting the required paperwork.
- Customs duty-based import taxes
- Import duties are levied in accordance with the destination country's tariff schedule.
- The customer may receive multiple shipments for a single order; customs charges will be applied to every shipment accordingly.
For at undgå forsinkelsen i forsendelsen kan toldvæsenet kræve følgende dokumenter fra din side:
- National ID
- Tax ID
- Passport
- Proof of Payment
- End use of the item
- Doctor prescription
- NOC
Toldmyndighederne kan også kræve yderligere dokumenter, der ikke er nævnt ovenfor. Du vil blive underrettet af kurerfirmaet, hvis et specifikt dokument er påkrævet til godkendelsesformål.
For forudgående toldgebyrer vil der ikke blive opkrævet andre gebyrer.
For toldgebyrer, der ikke opkræves på forhånd, kan følgende gebyrer blive opkrævet af fragtfirmaet:
- Gebyrer for udbetalinger
- Opbevaring under kaution, hvis kunden ikke fremsender det krævede dokument inden for tidsfristen
- Skatter
- Ekspeditionsgebyrer
- Administrationsgebyrer
aflysning
- In the event that the order is not processed by the seller, a complete refund will promptly be issued from our side once the cancellation of the order is confirmed.
- Conversely, if the item you've ordered has been dispatched by the seller prior to cancellation, it is important to note that a minimal Cancellation Charge may apply. This fee is designed to cover any handling or processing costs incurred by the seller up to the point of dispatch, ensuring a fair and transparent approach to cancellations after the product has left their premises.
- Furthermore, when the product has been dispatched from our warehouse to your country, it is essential to understand that the cancellation option may no longer be available due to the logistical complexities involved in international shipping.
- Gå til din konto
- Under nyligt placeret mulighed, klik på annuller og indsend din anmodning.
- Hvis muligheden for annullering af ordren ikke er tilgængelig, bedes du kontakte vores kundeservice for at annullere ordren.
BETALING
Ubuy opkræver ikke noget ekstra ud over forsendelses- og toldgebyrer. Når du betaler i en bestemt valuta, kan din bank opkræve et gebyr for valutaforskellen, hvis transaktionsbeløbet er i amerikanske dollars ($), euro (€) eller en anden valuta.
Nedenfor er de almindelige betalingsmuligheder.
- PayPal
- VISA/Mastercard
Andre betalingsmuligheder kan findes nederst på hjemmesiden
- Tjek dit bank-/kortudtog og se, om beløbet er blevet tilbageført på din konto.
- Vent i 24 timer Det fratrukne beløb vil automatisk blive tilbageført til din konto.
- Kontakt vores supportteam for yderligere assistance.
- Told betalt på forhånd: Told/importtold og afgifter, der opkræves ved kassen, er et skøn over gebyrerne og er ikke nøjagtige. Hvis de faktiske toldgebyrer overstiger de estimerede toldgebyrer, der blev opkrævet på tidspunktet for afgivelse af en ordre, vil UBUY betale de ekstra gebyrer, der opkræves.
- Told, der ikke er betalt på forhånd: Told/importtold og afgifter vil blive beregnet af toldmyndighederne.
Status "venter" eller "annulleret ordre" betyder, at vi ikke har modtaget din betaling. Hvis ordrebeløbet blev trukket fra din konto, og din ordrestatus stadig vises i venteposition eller annulleret. Du kan enten vente et par dage på, at beløbet bliver tilbageført på din konto eller kontakte vores kundeservice for yderligere assistance.
kampagner og tilbud
De vilkår og betingelser, der er anført under kampagner og tilbud, er kun gyldige og gælder i en begrænset periode. Disse vilkår og betingelser gælder ikke for allerede nedsatte produkter.
Du skal indtaste din rabatkuponkode i det relevante felt på siden med indkøbskurven eller på betalingssiden. Sørg for, at der ikke er yderligere mellemrum før og efter koden eller mellemrum, når du skriver eller indsætter koden i det angivne felt.
Kuponkoden gælder kun for produktets pris. Der gives ikke rabatter på forsendelses- og toldomkostninger.
privatliv og generel information
- Vi bruger cookies på vores hjemmeside til at indsamle statistik over besøg, til reklameformål og til at forbedre brugerens oplevelse af vores websted. Vi kan opdatere disse oplysninger igen og igen efter behov.
- Vi anbefaler, at du besøger denne side regelmæssigt for at holde dig opdateret med oplysninger om de cookies, vi bruger på vores hjemmeside.
- Dit samtykke - Du accepterer vores og vores tjenesteudbyderes brug af cookies ved at klikke på "Accepter cookies", når du besøger vores hjemmeside.
- Kan jeg tilbagekalde mit samtykke?
Ja. Hvis du ønsker at tilbagekalde dit samtykke, skal du slette de cookies, der er gemt på din enhed, i indstillingerne i din webbrowser. Du kan desuden ændre indstillingerne i din webbrowser til at deaktivere cookies i fremtiden for at forhindre, at cookies bliver gemt på din enhed.
Du kan altid ringe til os, kontakte os via e-mail eller live chat ved hjælp af oplysningerne på siden "Kontakt os".
Fuldførte produkter er de produkter, som vi arrangerer fra sælgere i butikslande (USA, Storbritannien, Kina, Japan, Hongkong og Korea). Disse produkter vil blive leveret til dig inden for den valgte tidsramme.
Ikke-fuldførte produkter er produkter, som er tilgængelige for dig via tredjepartssælgere. Disse forhandlere er beliggende uden for de respektive butikslande. Leveringen af sådanne produkter kan således tage mellem 10 og 40 dage. Vi fremskynder leveringen, når forsendelsen er modtaget af vores lagerfacilitet.
fejlfinding
Ryd venligst cookies i din browser, før du afgiver en ordre.
- Gå til værktøjer
- Ryd historik
- Ryd cookies
- Fortsæt venligst efter at have genstartet/opfrisket din browser..
Denne sti kan være lidt anderledes afhængigt af den browser, du bruger.
Hvis du stadig ikke kan afgive din ordre, bedes du kontakte vores kundesupportteam for yderligere hjælp.
sikkerhed
Alle produkter leveres til kunderne ved hjælp af den online faktura, der genereres efter en vellykket betaling.
Alle leveringsadresser registreres i ordrehistorikken og kontrolleres af vores respektive afdelinger før levering.
Hvis systemet markerer en transaktion som svindel, kontrollerer vi dette ved at analysere alle de parametre, der anvendes til at opdage svindel. Hvis der er tvivl, vil transaktionen blive annulleret og refunderet inden for 7 arbejdsdage.
legitimitet
Ubuy er en lovlig verdensomspændende e-handelsplatform med hovedkvarter i Kuwait. Det er en betroet international handelsplatform med millioner af kunder over hele verden, som satser på den bedste kundeserviceoplevelse.
Hos Ubuy overholder vi strengt alle protokoller og politikker for e-handel i de over 180 lande, vi opererer i. Vi stræber efter konstant at tilpasse os til den stadigt skiftende verden inden for e-handel ved at ændre og tilpasse vores aktiviteter for at opfylde alle dine behov og krav.
Alle transaktioner, der foretages via Ubuy, er meget sikre. Vi bruger avancerede krypteringssystemer i vores betalingsproces for at sikre absolut sikkerhed og beskyttelse for vores værdifulde kunder I tilfælde af usandsynlige hændelser eller tvister vedrørende et forkert eller beskadiget produkt ydes fuld tilbagebetaling i henhold til Ubuys politik.
Tak for al den støtte, I har givet os i årenes løb. We really value and appreciate that and will continue to provide better services every time you shop with us.
pålidelighed
Ubuy har leveret over 10.500.000 pakker siden grundlæggelsen i 2012. Ubuy har forsynet millioner af kunder med mærkevarer og autentiske produkter i over 180 lande på verdensplan. Virksomheden har hovedkvarter i Kuwait og tilbyder meget sikre hjemmesidetjenester ved hjælp af de nyeste teknologier for at give en problemfri online shoppingoplevelse.
Ubuy tilbyder en meget sikker hjemmeside med avancerede krypteringssystemer til betalingsprocessen for at sikre absolut sikkerhed og beskyttelse til vores værdifulde kunder.
Brug af nyeste sikre teknologierUbuy kører på HTTPS, som er en mere sikker overførselsprotokol. Al kommunikation mellem din browser og webstedet er krypteret, hvilket betyder, at alle transaktioner er mere sikre. Alle personlige oplysninger er beskyttet af sikrede netværk for at sikre, at alle kundeoplysninger opbevares sikkert og fortroligt.
Derudover krypteres information via Secure Socket Layer (SSL) teknologi, og hjemmesiden scannes regelmæssigt. Alle transaktioner behandles gennem en gateway-udbyder og opbevares eller behandles ikke på vores servere.
Leveringsbeskyttelse og tilbagebetalingHos Ubuy er din pakkes sikkerhed vigtig for os. Vi er altid klar til at håndtere dine pakker i tilfælde af forsinkelser, der måtte opstå på grund af flyforsinkelser eller dårligt vejr. Vi sørger for, at pakker leveres til dig i tide ved at strømline toldklareringsprocedurerne og ved at arbejde på nationale helligdage.
Ubuy tror på den bedste kundeserviceoplevelse, i tilfælde af en usandsynlig begivenhed, ydes fuld tilbagebetaling i henhold til Ubuy Tilbagebetalingspolitik.
Du kan finde yderligere oplysninger på vores hjemmeside. Hvis du er i tvivl og har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os til enhver tid på info@ubuy.com. Vi er altid klar og glade for at hjælpe dig og få den bedste oplevelse med os.