facebook
Tilføjet til kurv

Retur- og refusionspolitik

Returpolitik

Her hos Ubuy tror vi på 100% kundeservice og stræber efter at behage alle Ubuyers. Vi gør altid vores bedste for at tage os af vores værdifulde kunder.

I det usandsynlige tilfælde, hvis et produkt, du har købt, er beskadiget eller forkert, kan du returnere dit produkt. For at være berettiget til en refusion skal produktet returneres til Ubuy i en salgbar og ubrugt tilstand. Varen skal være i originalemballagen og returneres med tilbehør eller gratis gaver inden for 7 dage fra leveringsdagen.

Disse kategorier kan ikke returneres:

  1. Brugt eller ikke i samme stand og emballage, som du modtog den.
  2. Elementer, der er brugt eller installeret.
  3. Produkter, der er blevet manipuleret med eller mangler serienumre.
  4. Produkter med manglende etiketter eller tilbehør.
  5. Digitale produkter.
 

Vigtige bemærkninger:

  1. Hvis du har modtaget en vare beskadiget eller forkert, kan vi bede dig om at dele billeder eller en video med ordrenummeret. Linket til upload af billeder og video vil blive givet til dig af os.
  2. Hvis du har modtaget en beskadiget vare, skal du informere rederiet inden for 3 dage efter levering.
  3. Sørg for, at alle returnerede varer er pakket sikkert for at forhindre tab eller skader under transit.

 

Refusionspolitik

Når din retur er modtaget og inspiceret, sender vi dig en e-mail for at underrette dig om, at vi har modtaget din returnerede vare. Vi underretter dig også om godkendelse eller afvisning af din refusion.

Hvis den er godkendt, behandles din refusion, og kreditten anvendes automatisk på dit kreditkort eller den originale betalingsmetode inden for et bestemt antal dage afhængigt af din kortudstederes politikker.

Sent eller manglende refusion (hvis relevant):

  1. Hvis du ikke har modtaget en refusion endnu, skal du først kontrollere din bankkonto igen.
  2. Kontakt derefter dit kreditkortselskab, det kan tage et stykke tid, før din refusion er officielt sendt.
  3. Kontakt derefter din bank. Der er ofte noget behandlingstid, før en refusion er bogført.
  4. Hvis du har gjort alt dette, og du stadig ikke har modtaget din refusion endnu, bedes du kontakte os på info@ubuy.com

Delvise refusioner:

Der er visse situationer, hvor der kun ydes delvise refusioner: (hvis relevant)

  1. Bog med tydelige tegn på brug
  2. CD, DVD, VHS-bånd, software, videospil, kassettebånd eller vinylplade, der er blevet åbnet.
  3. Enhver genstand, der ikke er i sin oprindelige tilstand, er beskadiget eller mangler dele af grunde, der ikke skyldes vores fejl.

Salgsartikler:

Varer, der er en del af ethvert salg / tilbud, kan ikke refunderes, medmindre de er defekte.

Retur- og refusionspolitikker for lande, hvor toldafgifter er ekskluderet

I en usandsynlig situation, hvis modtageren modtog beskadiget, defekt eller forkert produkt, kan produktet returneres. Produktet skal returneres til Ubuy i en salgbar og ubrugt tilstand.

I nogle lande kan refusion kun behandles for produktpris og forsendelsesomkostninger for beskadiget, defekt eller forkert produkt, da toldafgifter ikke blev betalt på tidspunktet for bestillingen.

For så vidt angår toldafgifter, skal du dele kvitteringen for toldgebyret via det angivne link, og toldafgifter refunderes på din Ubuy-konto. Da toldafgifter, du har betalt til toldmyndigheden, tilbyder vi toldgebyrer i Ucredit som en servicegest.

For DAP-forsendelser er modtageren ansvarlig for at betale toldafgifter, arrangere krævet dokumentation og clearing af forsendelsen fra tolden. Hvis modtageren ikke leverede de krævede dokumenter, der er anmodet om af toldmyndigheden, er afsenderen ikke ansvarlig for nogen tilbagebetaling.

Kontaktoplysninger:

Hvis du har spørgsmål angående retur- og refusionspolitikker, bedes du kontakt os .
 

Gå til support