facebook

Tilføjet til kurv

Forsendelsespolitik

Vi sender varer ud, så snart vi får dem fra sælgerne, men dette er ikke samme dag som din ordre. Generelt modtager du din vare inden for den valgte leveringstid (3-6 hverdage / Minimum 10 hverdage). Hvis vi forventer en længere leveringstid (i tilfælde af at Ubuy-produktet ikke er opfyldt), vil det blive noteret på varebeskrivelsessiden. Hvis du har spørgsmål om ledetiden til en bestemt vare, bedes du kontakte os med dine spørgsmål.

Du skal modtage en e-mail, der bekræfter din ordre kort efter, at du har afgivet den. Hvis du ikke modtager denne e-mail, skal du tjekke din Spam-mappe og se om du kan finde den (markér & ldquo; Ikke som spam & rdquo; for at modtage e-mails direkte i din indbakke). Dette er især vigtigt, fordi hvis du ikke har modtaget ordrebekræftelses-e-mailen, vil du også ikke modtage e-mailen med din forsendelsesmeddelelse og sporingsoplysninger.

Vigtige bemærkninger

  • Hvis forsendelsen ankom til dit land, og der ikke er noget svar fra dig, returneres din forsendelse tilbage til oprindelseslandet. I dette tilfælde refunderer vi kun produktomkostningerne (og toldafgifter, hvis det er relevant). Forsendelsesomkostninger refunderes ikke.
  • Hvis du finder ud af, at et produkt mangler, efter at du har modtaget forsendelsen, har du 3 dage til at informere os. Hvis du ikke modtog din ordre inden for 60 dage fra købsdatoen, bedes du kontakte os med det samme. Vi accepterer muligvis ikke bekymringen, hvis de modtages ud over denne tidsramme.
  • I sjældne tilfælde kan en forsendelse sidde fast i tolden og muligvis have brug for en erklæring eller yderligere dokumenter fra din side. Hvis du ikke leverer den anmodede erklæring eller yderligere dokumenter, kan vi ikke tilbyde nogen refusion fra vores side, fordi forsendelsen vil blive konfiskeret af toldmyndighederne.
  • I det usandsynlige tilfælde, hvis der er chancer for, at forsendelse kan returneres til oprindelsen på grund af ufuldstændige dokumenter fra modtageren, kan vi kun tilbagebetale produktomkostningerne.
  • Nægtet levering: I dette tilfælde forsøger Ubuy at returnere forsendelsen tilbage til oprindelsen (USA, UK, KINA, HK, KR og JP), og returforsendelse trækkes fra din Produktomkostninger. Så dit refusionsbeløb vil være produktomkostninger & ndash; Returneringsomkostning = refusionsbeløb. Dette beløb refunderes til dig, så snart forsendelsen vender tilbage til sælgeren. Hvis produktet ikke kan returneres tilbage til oprindelsen (USA, UK, KINA, HK, KR og JP), vil vi i så fald ikke tilbyde dig nogen refusion. Da varen bortskaffes af toldvæsenet i dit land.

Ikke opfyldt af Ubuy Products

Ikke opfyldt af Ubuy-produkter kan tage mindst 10 dage (op til 40 dage) at levere. Vi kan muligvis annullere sådanne produkter fra ordren og refundere dig, hvis der opstår problemer med leveringen af ​​sådanne produkter. Vi vil fremskynde processen med sådanne produkter, så snart vi modtager dem fra sælgere til vores lagre.

Husk: Hvis et produkt fra ordren bliver annulleret af en eller anden grund som udsolgt, begrænsninger osv., Har vi ret til at behandle resterende produkter af ordren.

Annulleringsretningslinjer

Mulighed for annullering af ordre er tilgængelig på din Ubuy -konto i en halv time fra køb, hvis du ikke længere ønsker at modtage.

Ordreannullering er tilgængelig, når du klikker på fanen "Min ordre" på din Ubuy -konto.

Efter at have klikket på "Annuller ordre" vil din ordre/produkt blive annulleret, og der vil ikke blive opkrævet gebyrer forekomme.

Bemærk: Efter en halv time vil knappen "Annuller bestilling" blive fjernet fra fanen min ordre.

I tilfælde af at du af en eller anden grund ønsker at annullere din ordre, er følgende betingelser gældende:

  • Hvis ordren/produktet er blevet behandlet af sælgeren, men endnu ikke er afsendt, så nej gebyrer vil blive opkrævet.
  • Hvis ordren/produktet er blevet behandlet og sendt af sælgeren til vores lager destination, så vil delvise forsendelsesomkostninger blive fratrukket det samlede ordrebeløb. For at kende det nøjagtige fradrag, kan du kontakte vores kundesupportteam.
  • Hvis ordren er afsendt til dit land, og Airway -regningsnummer er tilgængeligt fra kurervirksomheden på sporingssiden, så kan ordren ikke annulleres. Du vil være omfattet af vores retur- og refusionspolitik.

For yderligere afklaring af annulleringsproceduren bedes du kontakte vores kundesupportteam.


I sjældne tilfælde kan levering tage længere tid på grund af:

  • Dårligt vejr Dårligt vejr
  • Flyforsinkelser Flyforsinkelser
  • Nationale helligdage eller festivaler Nationale helligdage eller festivaler
  • Toldklareringsprocedurer Toldklareringsprocedurer
  • Andre uforudsete omstændigheder Andre uforudsete omstændigheder
  • Hvis du mener, at din ordre er forsinket, er du velkommen til at kontakte os på info@ubuy.com Hvis du mener, at din ordre er forsinket, er du velkommen til at kontakte os på info@ubuy.com

Ubuy Importgebyr depositum

Ubuy tilbyder kunder estimering af told, skatter og afgifter ("importgebyrer") under kassen og fortoldning på dine vegne for visse støtteberettigede lande og regioner.

 

Beregning af gebyrer

Når du bestiller produkter fra Ubuy, opkræves et skøn over importafgifterne på alle varer. Med din tilladelse bruges disse midler af luftfartsselskabet eller en anden agent til at betale importgebyrer på dine vegne (eller modtagerens vegne) til de relevante myndigheder i destinationslandet ("Depositum for importgebyrer"). Betaling af importgebyrer er importørens ansvar og opkræves i henhold til lovgivningen i det land, hvor produkterne sendes.

Importgebyrer Indskud varierer afhængigt af det valgte produkt og forsendelsesmetode. Importgebyrindbetalingen er et skøn over de skatter og afgifter, der kan gælde, og er ikke en egentlig beregning. Toldbestemmelser og afgiftssatser, der gælder for visse varer, kan ændre sig mellem den dato, hvor skatter og afgifter blev anslået, og de gældende skatter og afgifter på datoen for import til destinationslandet. Told- eller skattesatsen bestemmes ofte af klassificeringen af ​​en vare, der varierer efter land og region.

Told og skatter beregnes ud fra markedsværdien (faktisk pris før eventuelle kampagner) af produktet og ikke prisen efter Ubuy-kampagner. Dette giver destinationslandets toldmyndigheder mulighed for at opnå de nøjagtige importafgifter og afgifter, der skyldes dem baseret på den faktiske værdi af varerne.

Der opkræves ikke ekstra gebyrer, hvis de faktiske importgebyrer overstiger det depositum, vi estimerede. I så fald betaler Ubuy de overskredne gebyrer. Og hvis de faktiske importgebyrer er mindre end det depositum, der opkræves af os på dine vegne, vil der ikke være nogen refusion, hvilket betyder, at de toldafgifter, du har betalt til os, ikke er reversible.

Bemærk: Prisen for at sende varer fra hver produktkategori til internationale destinationer varierer efter vare, forsendelse og forsendelsesmulighed.

Ovennævnte vilkår gælder også for forsendelse af ethvert erstatningsprodukt (hvis relevant), der kan sendes, hvis der er et problem med den originale forsendelse.
 

Forsendelsespolitikker for lande, hvor toldafgifter er ekskluderet

I nogle lande opkræver vi ikke told på forhånd, og modtageren skal betale toldafgifter på toldtidspunktet. Rederiet deler det beløb, som modtageren skal betale, og modtageren skal betale dette beløb til rederiet, som derefter afleverer det til toldmyndigheden på modtagerens vegne.

For at rydde forsendelsen gennem tolden skal modtageren betale toldgebyret. I tilfælde af, at modtageren ikke betaler toldafgifterne, vil forsendelsen blive konfiskeret eller bortskaffet af toldmyndigheden, og vi er ikke ansvarlige for nogen refusion.

Modtageren skal opbevare modtagelsen af ​​toldbetalingen til fremtidig reference.

Modtageren er kun ansvarlig for betaling af toldgebyrer på tidspunktet for afslutningen; Hvis kurerdrengen beder om ekstra gebyrer, bedes du straks kontakte vores kundeserviceafdeling.

Afhængigt af produktemballagen kan modtageren modtage flere forsendelser for en enkelt ordre; toldafgifter opkræves i overensstemmelse hermed.

For DAP-forsendelser er afsenderen ansvarlig for alt inklusive emballage, eksportdokumentation, eksportgodkendelse, forsendelse af pakken til destinationslandet. Modtageren er ansvarlig for betaling af toldafgifter, tilrettelæggelse af påkrævet dokumentation og clearing af forsendelsen fra tolden.

Gå til support