Tilføjet til kurv

Forsendelsespolitik

Kundetilfredshed har altid været vores højeste prioritet. Vores primære mål er at sikre, at kundernes forsendelser leveres sikkert og inden for det planlagte tidsinterval.

Vores team overvåger nøje alle pakker fra afsendelse til deres succesfulde levering til kunderne. Vi håber at kunne opbygge tillid og give vores kunder et smil på læben med hver leveret ordre.

Forsendelsesproces og -procedure

Produkt(er) sendes fra sælger til vores lagerfacilitet. Produkterne bliver derefter grundigt undersøgt på vores lagerfacilitet, inden de sendes til vores kunder. Vi udfører rettidig levering af disse forsendelser ved hjælp af tredjeparts budfirmaer, som leverer ordrer til kunderne på vores vegne.

Forsendelsesmuligheder:

Når du afgiver en ordre, kan du vælge leveringsmulighederne ved kassen. Den foreløbige dato, der er nævnt i produktbeskrivelsen, har en væsentlig indflydelse på forsendelsens transittid.

Fragtomkostninger:

De samlede forsendelsesomkostninger beregnes på betalingssiden. Forsendelsesomkostningerne varierer afhængigt af produktets vægt og størrelse samt af den valgte forsendelsesmulighed. Forsendelsesomkostningerne ændres for hver ekstra vare, der føjes til din kurv Kunderne kan spare mere på forsendelsen ved at øge størrelsen af deres kurv i stedet for at bestille enkelte varer.

Vigtige punkter, der skal overvejes i forbindelse med forsendelse:

Sørg for, at du er grundigt bekendt med følgende indekser:

  1. Emballeringskrav:

    I henhold til den internationale luftfartsorganisations normer og standarder er produkter, der indeholder brandfarlige væsker, komprimerede gasser, flydende gasser, oxiderende stoffer og brandfarlige tunge stoffer, underlagt emballeringskrav, baseret på deres volumen. Din ordre vil blive leveret i flere pakker, hvis den tilfældigvis indeholder sådanne produkter.

  2. Forsendelser, der sidder fast i tolden:

    Ved hvert køb, foretaget af kunden via Ubuy-webstedet, er modtageren i destinationslandet i alle tilfælde den " Registrerede Importør" og skal overholde alle love og bestemmelser i det pågældende destinationsland for det/de produkt(er), der er købt via Ubuy-webstedet.

    Transportfirmaet tager sig normalt af toldklareringen. Hvis forsendelsen tilbageholdes i tolden på grund af manglende eller fravær af korrekte papirer/dokumenter/erklæringer/statslige licenser eller certifikater, der kræves af den registrerede importør:

    • Hvis den registrerede importør ikke leverer de nødvendige dokumenter og papirer til toldmyndighederne, og produktet/produkterne derfor bliver konfiskeret af toldmyndighederne, vil Ubuy ikke refundere pengene. Derfor anbefaler vi på det kraftigste, at du forbereder dig på forhånd og indsender de relevante dokumenter, når toldmyndighederne beder dig om det.
    • Hvis forsendelsen returneres til vores lager i tilfælde af manglende/fraværende dokumentation osv. fra kundens side, vil en refusion kun blive udstedt efter fradrag af returforsendelsesomkostningerne fra produktets købspris. Forsendelses- og toldafgifter vil ikke være inkluderet i refusionen.
  3. Ikke-leverbare forsendelser/afvist forsendelse returneret

    Når en forsendelse er godkendt af toldmyndighederne, vil det pågældende transportfirma kontakte kunden og arrangere levering af ordren:

    Hvis kunden ikke reagerer, nægter at acceptere leveringen eller nægter at betale de gældende afgifter og skatter, der skal betales til transportøren ved leveringen. Sendes forsendelsen tilbage til oprindelseslandet.

    Kunden kan indgive krav om tilbagebetaling i ovenstående tilfælde. Hvis forsendelsen er berettiget til tilbagebetaling i henhold til Ubuys returpolitik, refunderer Ubuy kun prisen på varerne i den berørte forsendelse. Forsendelses- og toldafgifter vil ikke være inkluderet i refusionen. Udgiften for returforsendelsen vil også blive fratrukket den samlede pris for de varer, der er omfattet af forsendelsen.

    Hvis forsendelsen ikke returneres, eller produktet/produkterne ikke kan returneres, er kunden ikke berettiget til refusion.

  4. Forbudte varer og varer med importrestriktioner i destinationslandet:

    Ubuy bestræber sig på at overholde lovgivningen og sikrer, at produktet/produkterne opfylder de lovgivningsmæssige og sikkerhedsmæssige krav i de respektive lande. Det er dog ikke alle produkter, der er opført på Ubuy-webstedet, der kan købes i dit destinationsland. Ubuy lover eller garanterer ikke, at produkter, der er anført på hjemmesiden, er tilgængelige i kundens destinationsland.

    Alle produkter, der købes på Ubuy-webstedet, er til enhver tid underlagt eksport- og handels- og toldreglerne i enhver land med relevant lovgivning. Der er millioner af produkter tilgængelige på vores websted/app, og det er svært at filtrere dem fra, som ikke kan sendes på grund af landespecifikke toldregler og procedurer.

    Kunden, der køber produktet/produkterne via Ubuy-webstedet og/eller modtageren af produktet/produkterne i destinationslandet er alene ansvarlig for at sikre, at produktet/produkterne lovligt kan importeres til destinationslandet, da Ubuy og dets tilknyttede selskaber ikke bekræfter, erklærer eller lover noget med hensyn til den regler om import af et produkt/produkter købt på Ubuy-webstedet til det pågældende land i verden. Hvis det/de bestilte produkt(er) er begrænset eller forbudt(e) og ikke godkendt af toldmyndighederne i destinationslandet, er kunden ikke berettiget til tilbagebetaling.

Årsager til forsinkelse:

Ubuys anslåede leveringsvindue afspejler de mest almindelige leveringer. Nogle ordrer kan dog lejlighedsvis være underlagt længere transittid forårsaget af:

  • Bad weather Dårligt vejr
  • Flight delays Flyforsinkelser
  • National holidays or FestivalsNationale helligdage eller festligheder
  • Customs clearance procedures Procedurer for toldklarering
  • Natural CalamitiesNaturkatastrofer
  • Massive Breakout of Disease Massivt udbrud af sygdom.
  • Other unforeseen circumstances Andre uforudsete omstændigheder

Sporing af forsendelsen:

Alle forsendelser kan spores ved hjælp af ordre-id-nummeret på vores sporingsside. Funktionen til at spore en ordre findes nederst på vores websted App-brugere kan se indstillingen "Spor ordre", når de klikker på menuikonet øverst til venstre i appen. Brugeren kan klikke på "mine ordrer" og nemt spore forsendelsen.

Du er velkommen til at kontakte vores supportteam for yderligere hjælp.